Söndag kväll

Ahapp. då har helgen bara sprungit förbi.. Helgen har vart bra :)
Fredag va de ju lite stugliv, skoter,bastu osv. På lördag va de hockey o sen for man förbi A o spelade lite kinect o tog nå öl. Senare blev det hem till J o se på film. fast jag somnade ju då direkt. va jätte trött o sliten hehe..
Idag har man då vart o kört skoter igen som den här gången varit livsfarligt för mig o C... Pappas skoter är inte det bästa valet för mig kanske.

Nu ligger jag här hemma o ska just testa den nya Danio musli skiten. eller va de nu är. försöker äta nå lite nyttigare ist när jag ändå är sån här kvällsätare hehe. Ska nog ta o slå på en film oxå o somna till den :p



A spelar kinect hos A. Kul va de o jävlarr att man blev svettig av hoppandet o dansandet :p

Jo, har fått en ny granne oxå! hehehe riktigt trevligt. nu kan man springa hem till C o trakasera han när man vill mohahahhhahha :)

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback