R.I.P ögonbryns piercingen....

Har ju gjort min första ögonbrynspiercing för ett år sen.... O den ville aldrig läka, har fått höra några olika anledningar att varför den inte gör det... O har tjatat nu länge att jag ska ta bort den o låta den läka o göra en ny sen.

SÅ.... NU ÄR DEN BORTA :'( o jag grät.... på riktigt. jag började storlipa... ni som känner mig vet hur viktigt det är med mina piercingar o töjningar.... Nå några veckor så är den tillbaka igen.


Här hade jag just gjort den fö ett år sen. o den va lite svullen där hehe :p men fin va den <3

Nu är den borta, o jösses.... se hur de har sett ut nu sista månaderna...

Nå, nu måste jag försöka sova :( hoppas jag inte har nå mardrömmar om saken....

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback