Måndag morgon..

Det är måndag morgon o ingenting går ju så himla bra då... sitter kvar på lektionen fast den tagit slut redan.
Jag sitter bara o skrattar åt allting o har fetaste träningsvärken.. Är nog lite övertrött blev inte så mkt att sova inatt ://

Idag vet jag inte vad som kommer att hända. Men imån har jag tid till frissan o sen ska jag o gymma :)

Längtar väldigt mkt till sportlovet fö då ska jag åka till stockholm :) saknar min N o J som tusan.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt.. kanske ska göra ett nytt inlägg på kvällen ist om man kanske fått nånting gjort oxå.
men nu ska jag nog springa iväg fö min mobil piper hela jäkla tiden o J o E är lite sura så snart skulle dom slänge den ut genom fönstret :(( ähh, dom är bara avundsjuka för att dom inte är lika populära som jag mohaha ;))

bjuder på detta idag, gröntgrönt o grönt!!! Lite smink o nagelfix;)


Och en bild på min kära gudson Niklas :) <3

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback