Onsdag!

Jajja, då är de slutet av en onsdag då.
Idag har jag vart i skolan ganska i onödan. inte haft mer än en lektion o ändå har man suttit där till ett typ?
Har varit o lunchat med pappa idag. Vi snackade om mitt jobb o mycket om stockholm om de är nånting jag ska satsa på kanske. Men det va trevligt o få umgås med pappa fö vi snackar inte ens så ofta med varandra :)

Resten va dagen har gått på biggan med kompisarna o sen har vi vart töntiga o varit o "jagat spöken" hehehe....
så klart att jag va en sån pussy som började lipa för att D släckte lyset när vi va i jordkällarn på SJ.

Nu är jag hemma o ska snart iväg o se på film :)) kanske blir skräckis så jag blir ännu mesigare?! kan nog inte sova inatt... tur så är man iaf ledig imån he-he..


Majso med sin lurviga hund. Paris Hilton2??

och jag tungt seriös med mitt nya hår.

Nu springer jag iväg!

Pussar!

Kommentarer
Postat av: nadja

det vart ju skit snyggt !!!

2011-01-20 @ 21:51:11
URL: http://ladyonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback