Söndag o träning

Då vart det söndag igen. Idag har jag vart lite trött o sliten faktiskt... Men nu börjar man bli lite piggare, o tur det fö ska på träning vid 6 :)

Har vart på stadium o köpt tre par nya såkallade "träningsbyxor" till poledancingen.
Så idag taggar vi bara till träningen. O ser hur mkt blåmärken man lyckas få.
Har egentligen lite ont i ryggen som vanligt men det ska inte förstöra träningen idag!! ;o



Igår har jag o M vart o kollat på hockey. Riktigt kul o jag satt o skrek där som vanligt. Taggar lite väl mkt ibland? :D
Sen har vi varit med V o ätit på amanda o fyfan va gött det va :) Sen har vi suttit i läggan o tråkat. Kvällens roligaste va väl när J kom förbi säkert 3 ggr här o va rätt så full :D va riktigt trevligt att lyssna på han iaf :DD

Imån är de skola igen o det är bara 5-6 veckor kvar tills jag åker JEEEEIIII <3 :D

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback