Kan inte sova...

Ja, problem med att somna igen... som vanligt.
Fast den här gången vet jag nog varför. Har försovit mig rätt så rejält idag.. vaknat först klockan två på dan o det är bara andra dan av skolan efter lovet.. hujjjaaaa lycka till emma! ;o

Jaja, jag håller på o söker jobb från Norge. Jah, o hellst från Haugesund. Väldigt fin stad, dit vill jag!
Nu för tillfället längtar jag bara att påsklovet kommer, sen är det praktik o sen är skolan sluuuuuuuuuuut!

Idag har jag vart på gymmet med N, o vi har kört rätt hårt idag. va helt slut efter träningen men nu känns de inte alls att man tränat nånting.. kanske man har en annan känsla imån hehe.
Imån ska jag köra på morgonpass. hoppas man vaknar i tid då;oo;o
Måste hinna träffa M oxå innan han åker till luleå igen.
(riktigt nyttigt att röka just efter man tränat.. men gu så gott det smakade!!!)

Igår har jag o N vart jätte duktiga. vi städade hemma hos mig o tillomed hos min kära vän J!!
O gud så glad han va när han kom hem. Fick säkert tusen kramar av honom. plus att jag gav ännu 20min massage åt honom! fan vilken bra vän jag är alltså! ;D


Nu bjuder jag på en fjortisbild.. Söta navelsmycket jag fick av N


Nu ska jag försöka sova!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback