skola...

fy o blä. hatar skola... verkligen.. säkert nån som håller med mig?
Nånå, tur så är det torsdag idag o imån är det FRIDAY!!!!!! Jo, ihelg blire o fira M o V som fyller år :) Blir säkert lejlani, fika o sen alkohol ;) Plus att jag taggar för frissan som SATAN ;DD hoppas håret blir bra, har börjat gå hos en ny frissa nu. Hon verkar bra. iaf mammas hår blev jättebra :) Så vi får se.

Igår har jag haft fullt upp. o idag kommer det bli samma sak.. har ju lovat att vara "barnvakt" åt min syster i två dagar så får jag välja en fin belöning sen :) kan inte riktigt bestämma mig... vill jag ha kläder, pengar, handla på IKEA eller åka bort o bo i ett hotell med bara mamma över en helg. vill ju faktiskt ha allting.... svårt val :D



Nu ska jag försöka vara duktig i skolan.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback