Nattblogg!

Ja, kanske det va dags att skriva nått litet inlägg hit oxå. Har ju inte blivit så jätte ofta att jag skrivit men har haft mkt att göra. Saker som ändras o ingenting är som förut. Först o främst så ska jag säga att jag saknar J så enormt mkt. Hon flyttade till stockholm i måndags.. :(

Jo, Imån börjar sportlovet. som är så jääääävla skönt. O blir ensam hemma oxå. Dock så ska jag inte stanna här för att vi har inge kök för tillfället... Japp.. den ska renoveras helt. O fint kommer det att bli :)

Men nu har jag inte så mkt att säga. Orkar inte rabbla upp vad jag har haft för mig, men kul har det vart o väldigt stressigt oxå ;) Den här dan har väl varit lite extra rolig igen.... har fått "en" "liten" present he-he :D



Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback