tisdag kväll

Gokväll.

Idag har det inte riktigt vart min dag, allt har gått lite snett. bara en bra grej o det va att vara hos frissan o klippa sig.
Har haft förbannats ont i höften o har vart tvungen o halvt springa till torne för att jag skulle hinna i tid. Resten av dan/kvällen har jag vart deppig o gud vet varför ;o

nånå, imån är det en ny dag o på torsdag är jag ledig, så fårse vad man hittar på fö nå dumheter imån då.. Är ju ändå lillördag ;) plus att ska köpa hårfärg imån;)))))

Just nu sitter jag dillar med J på msn o ska snart o basta. Efter det ska jag kolla om P ännu är vaken o dilla lite med han oxå :)

En bild på mitt hår (inte så bra bild) men är nöjd med håret nu måste jag bara färga det :)


Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback